reklama

Učitelia vs. sifóny alebo zúfalé matky vs. gamerské (čítaj gejmerské) deti

Dobré správy pre Slovensko. Sifónová privatizácia ako hrom a ja sa nestíham čudovať, ako vie vláda prekvapiť náš národ. Za 2 sifóny na plastovej tácke 271 €, to je učebná pomôcka ako rožňavské vínko. Nonsens?! Také slovenské.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sifónová privatizácia

Bohuš a sifónová privatizácia
Bohuš a sifónová privatizácia (zdroj: internet)

Ještě říkal, že sifon dává ke kafe, tož já schválně kvůli sifonu si dávám kafe, abych dostal sifon a nedostanu nic. Tak kdo je tady potom hňup?

Bohuš ani netušil že ten sifón ku káve stojí 271 euro, keby to vedel tak by si tú kávu nedal a bol by rád, ak by mu ho ku káve nepriniesli. Ale keďže Bohuš bol obchodík a dostal echo, prepočítal, že ak by si dal pár káv dostal by k tomu pár sifónov a tie by predal školám ako učebné pomôcky. Podnikateľský nápad ako kremnické vínko, povieš si a už počítaš koľko ich treba predať, aby si si mohol kúpiť Trabanta 601 a k tomu Nokiu 3310. Jasné vo filme sa to môže stať, tam je možné všetko aj dedenie hotela českým starým mládencom, no toto je realita tak pozor.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No na Slovensku sa niekedy cítim ako vo filme. Naša vláda nám ukazuje ako sa to robí treba podporiť malých a stredných podnikateľov. Dajme nejaké verejné obstarávania, však ľudia sú taký hlupáci, že nevedia zájsť do stavebnín a zistiť koľko stojí sifón. Niekedy tam môže stáť aj mesiac dva, ale v dnešnej dobe idú po tejto masívnej marketingovej kampani sifóny určite na odbyt. „Chlape kto by už chodil do stavebnín?“, však si si to povedal aj ty. Naťukám si to do Guugla sifony cena a mám to, rýchlo otvorím kalkulačku a už rátam doláre mi lietajú v očiach ako na automatoch v kasíne Las Vegas.

Tu vidíme inkriminovanú sifónovú pomôcku pre výučbu žiakov ZŠ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Sifón obyčajný (lat. siffonus slovakus)
Sifón obyčajný (lat. siffonus slovakus) 

Prečo sa vlastne učitelia stažujú?

Priemerný plat učiteľa niekde v Hornej Marikovej 500 evry mu vystačí tak jedine na lieky proti psychotickým poruchám spôsobených deťmi ZŠ, ktoré majú mozgy vygumované z toho ich Minecraftu. Jedine z toho im hlava skockateľa, žiadne vedomosti ty bifloš. Myslíš, že tie deti zaujímajú nejaké sifóny, splachovače po 350 evry? Jedine ak by sa dali využiť v tej ich interaktívnej realite, nato sú málo kockaté. 

Chudáci učiteľlia musia tráviť s týmito stvoreniami celé týždne tvrdej reality. A čo na oplátku? Zistia že ich práca je hodná tak dvoch troch sifónových modelov. Ako by si sa cítil, keď už aj sifón má väčšiu hodnotu ako je cena tvojej práce? Keď prídeš do stavebnín na Dolných honoch a pozeráš tie sifóny na nástenke ako na kabelky vo výklade Lujsa Vitona. Povieš si určite aj ja by som štrajkoval, keby som zistil, že môj zamestnávateľ mi dá chabú almužnu a na iné strany rozhadzuje ako sliepkam zrno.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Zúfalá matka
Zúfalá matka 

Najviac sklamané sú deti

Samozrejme, úplne zdrvené faktom, že zajtra a niekoľko ďalších dní nemusia ísť do školy. Môžu ďalej hrať tie ich hry, sledovať návody ich yotuberov ako hrať hry a počúvať zákazy rodičov ako ich nehrať. Neustály kolobeh a ty si povieš, kam táto mládež smeruje, potom ako po rozhovore s ním zistíš je jeho inteligenčný kvocient je totožný s kvocientom rastúcej trávy a mrazenej kukurice.

Dieťa tzv. Mentol minecraftový
Dieťa tzv. Mentol minecraftový 

Školstvo treba zmeniť o tom niet pochýb. Už teraz je neskoro. Vo Fínsku to funguje, samozrejme tam funguje všetko, keby sme si od nich brali príklad určite by naši chlapi mohli chodiť zvárať a stavať lešenia aj na Slovensku za podobné mzdy. To by sa však musel zmeniť prístup spoločnosti. Všetci chcú byť vycapený v Judýniovej zakysanke a mať milióny. Veď aj ja ich chcem teda tie milióny, čas v zakysanke nie ešte ma pri nejakom rozhovore nebude dobre počuť a dá mi tam titulky úplne niečoho iného ako som povedal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kompetentný čo robia verejné obstarávania by sa už mohli konečne prebudiť a nebrať nás ako totálnych mentolov. Možno tak vyzeráme, pôsobíme a v neposlednom rade aj sme, avšak keď som skončil trojročku strechár čašník to ešte neznamená, že mám v hlave vymetené ako účty Váhostavu. Keď sa zmení mentalita ľudí a nebudú si chcieť všetci len nakradnúť budeme mať s Fínskom možno aj viac podobného nielen počet obyvateľov

Marek Uhrina

Marek Uhrina

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som mladý hundroš snažiaci sa solídne žiť na našom krásnom Slovensku. Šport, fotografia a turistika mi každodenne zlepšujú môj svet. Zoznam autorových rubrík:  Verejné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu